РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ
Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Стаття 40 Конституції УкраїниВимоги до звернення
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
- Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
- Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
- Письмове звернення повинно бути підписаним заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню
- Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, вважається анонімним і розгляду не підлягає.
- Не розглядаються повторні звернення до одного й того ж самого органу від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, якщо перше вирішено по суті.
- Не розглядаються скарги, які подані з порушенням термінів, передбачених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян".
- Не розглядаються звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
- Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення
Термін розгляду звернень громадян
- Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
- Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
- При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Відповідальність сторін
- Особи, винні у порушенні Закону України “Про звернення громадян”, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.
- Подання клієнтом звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що Ви маєте можливість звернутись до ТОВ «ОТП Факторинг Україна», надіславши листа за адресою: 03680, м.Київ, вул. Фізкультури, 28Д, або за допомогою електронної пошти за адресою: info@otpfakt.com.ua.
Контактні телефони: 044 495-93-93, 044 354-22-01.