ОТП радник

УВАГА! Відтепер з'явилась можливість здійснювати погашення заборгованості через термінали самообслуговування 24nonStop, City24, СИСТЕМА.! Для оплати клієнту необхідно зайти в розділ «Банки», знайти в меню кнопку «ОТП Факторинг Україна» і ввести номер своєї справи (InkassoID) (!!! Не плутати з номером кредитного договору !!!).

Залежно від платіжної мережі, максимальна комісія складає 2,5% від суми платежу, знімається відразу при внесенні грошових коштів в термінал і не буде зарахована в погашення заборгованості.

Також тепер оплату можна здійснити через ONLINE систему розрахунків webmoney.ua. Наша кнопка знаходиться в розділі «Фінанси». https://ukrbuy.com/payment/otpfactoring.html

або ж через банківські каси за реквізитами: ТОВ «ОТП Факторинг Україна» код ЄДРПОУ 36789421 IBAN - UA 56 300528 0000026000455046387 в АТ «ОТП Банк», МФО 300528 Призначення платежу: ПІБ клієнта та № Кредитного договору.

 

читати далі  →

У рамках співпраці Товариства з Обмеженою Відповідальністю«Автомобільні аукціони»і Товариства з Обмеженою Відповідальністю«ОТП Факторинг Україна», була розроблена програма завдяки якій, Факторинг допомагає неплатоспроможним клієнтам вирішувати питання продажу свого заставного авто через автомобільний аукціон

читати далі  →

Як часто оновлюються пропозиції? База пропозицій заставленого майна оновлюється працівниками ОТП Факторинг щотижня.

читати далі  →

Заставлене майно на прилюдних торгах. Коли позичальник перестає виконувати свої зобов'язання за кредитом, не йде з факторингом на контакт, не намагається вирішити ситуацію шляхом добровільного продажу майна, реструктуризації кредиту або рефінансування, факторинг звертає стягнення на заставлене майно.

читати далі  →

Процедура придбання заставленого майна. По перше зайти на корпоративний сайт OTP Factoring Ukraine, далі самостійно звернутися до фахівця відділу з продажу заставленого майна за телефоном, вказаним на сайті і якщо Вам підходить підібрана нерухомість і умови її придбання, фахівець з продажу заставленого майна призначає зручний для Вас час реєстрації на участь у прилюдних торгах.

читати далі  →

РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ

Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Стаття 40 Конституції України

Вимоги до звернення

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  • Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
  • Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
  • Письмове звернення повинно бути підписаним заявником (заявниками) із зазначенням дати.
ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”

Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню

  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, вважається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Не розглядаються повторні звернення до одного й того ж самого органу від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, якщо перше вирішено по суті.
  • Не розглядаються скарги, які подані з порушенням термінів, передбачених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян".
  • Не розглядаються звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
  • Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення
ст. 8 Закону України “Про звернення громадян”

Термін розгляду звернень громадян

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
  • При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”

Відповідальність сторін

  • Особи, винні у порушенні Закону України “Про звернення громадян”, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.
  • Подання клієнтом звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
ст. 24, 26 Закону України “Про звернення громадян”

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що Ви маєте можливість звернутись до ТОВ «ОТП Факторинг Україна», надіславши листа за адресою: 03680, м.Київ, вул. Фізкультури, 28Д, або за допомогою електронної пошти за адресою: info@otpfakt.com.ua.

Контактні телефони: 044 495-93-93, 044 354-22-01.